SKRIVET: 2010-04-18, kl 01:41:53 | PUBLICERAT I: Min viktnedgång

Brutit mitt löfte

Jag skulle ju börja vara nyttig!
MEN, jag har brutit det löftet så klart. Jag behöver hjälp att komma in i rutinerna. Så jag har bestämt mig nu! Jag ska börja på Vikt väktarna och hoppas på att det hjälper mig att få in de goda vanorna. För som jag känner just nu så har jag ingen bra karaktär alls att hålla igen och röra mig har jag absolut inte tid till. Har ju fått rätt myvcket jobb nu. Vilket jag absolut inte klagar på. Men som sagt jag ska ta tag i min vikt och hoppas på det bästa för jag vill inget hellre än att vara nyttig men behöver puschas lite. :) älsklingen kommer väll tröttna på att höra allt mitt tjat om Points igen haha :)




Love Fightermom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: