SKRIVET: 2010-05-13, kl 08:55:18 | PUBLICERAT I: Bröllops planer och tips ♥

Vi räknar ner nu vänner! ;)

Idag återstår det endast 58 dagar till vårt bröllop, med andra ord 9 veckor och 2 dagar.
Detta kommer att gå fort nu. Lite nervös bara vi har inte haft råd att lägga undan mer sparpengar så kassan är helt tom. Men nu har jag tur som hinner jobba maj-juni innan bröllopet. Huvudsaken är att vi båda säger JA, i värsta fall får väll folket ta med piknik korg. Nä men det kommer nog att bli bra. Det är så häftigt för på jobbet så jobbar där en tjej som ska gifta sig exakt samma dag som mig. Vilket samanträffande va? Vi sitter alltid och bröllopsventilerar på jobbet, vilket är hur skoj som helst! Jag sitter och försöker hitta en bra makeup artist i skåne som skulle kunna sponsra mig med sminkningen inför vårt bröllop. inte det lättaste vill jag lova, men jag hoppas på det bästa. Nu börjar det pirra lite i magen känner riktigt hur bröllopslängtan börjar komma fram. Jag vill gifta mig nununu!




Love Fightermom



Elena

Åh! Så underbart :) Jag förstår att du verkligen ser fram emot den dagen. Jag vill också gifta mig! :)



PUBLICERAT: 2010-05-13, 12:33:38 | URL: http://ellisono.blogg.se/
S

Ska ni inte betala något själva för bröllopet eller är det tänkt att allt ska ske via sponsring :)

Tycker det är lite häftigt att du lyckats med det hela, stort grattis i förskott också .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: