SKRIVET: 2010-09-14, kl 18:22:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

På körd!

När jag kom hem från mamma så precis när jag hade parkerat bilen såg jag älsklingen gick ut och gick fram emot en kille. Då undrade jag lite , när jag hoppade ur bilen så såg jag att vår lilla grann tant hade blivit på körd och låg mitt på gatan. Jag blev chockad och sprang dit! Älsklingen var också chockad och ropade på mig innan då jag precis hoppade ut ur bilen, då han vet att jag är i vården. Men vad fan ska man göra i en sån situation. Man kan ju inte mer än att försöka se så att hon är vaken och i medvetandet. Sen låta henne ligga helt stilla tills ambulansen kommer. Där var en kille som redan kontaktat ambulans. Den var på plats efter ca 10-15 minuter. Usch detta är så hemskt! Men hon hade varit avsvimmad och när jag kom så låg och och tittade i allafall. Jag satte  mig ner vid dom andra som satt vid henne. Jag tog tag och höll i hennes hand. Det var jätte jobbigt att se henne ligga där och bloa från munnen och näsan. Sen tittade hon upp på mig. Jag satt där helt lungt och tittade på henne och höll hennes hand. När brandkåren kom så gick jag bort för det är bäst om dom får sköta deras arbete ostört. Men när mamma ringde kunde jag inte hålla mig från att gråta. Det var riktigt jobbigt måste jag säga. Specielt när man ser henne varje dag. Jag tittade när ambulansen körde och dom körde inte iväg i en hög hastighet och dom hade inte syrenerna på så jag tror inte att det var allvarligt.

Love fightermom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: