SKRIVET: 2010-10-20, kl 18:06:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

Så trött man är idag!

Imorse var jag och jobbade goa pengar men gud vad man är trött nu ikväll. Är ju inte van längre att gå upp så tidigt! Ikväll ska jag titta på bonde söker fru, dom är så roliga Specielt han från billinge. haha! =) Nä men det är modigt av dom att våga ställa upp i ett sånt program. Jag skulle aldrrig vågat. Förresten kom jag att tänka på förra avsnittet när tjejern dejtade alla dem killarna mer än hälften utav killarna satt bara och stirrade på henne. Lite läskigare än allt! Jag skulle vara super nervös. Nä nu ska jag glo på hem till gården, läskigt men har fastnat för den gamla pesionärs serien. Den är riktigt bra! ;)

Love fightermom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: