SKRIVET: 2010-10-25, kl 15:45:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag

Idag så började min dag med att jag satt och skrev om njurarna, efter 30-40 minuter så var det dax att köra till skolan. Idag har det varit ganska lungt tycker jag. Studievägledaren kom in och snackade högskola med oss. Det var mycket att ta in, men har funderat lite på om man skulle läst vidare. Men samtidigt så känner jag lite att jag vill bara bli färdig så fort som möjligt. Tycker där är en del dåliga saker just nu i livet som bara ploppar upp sådär oväntat. Det är mindre kul, man känner ju till exempel av att man inte ha så mycket pengar lägre. Eftersom jag är 19 år alltså under 20år så har jag inte rätt till lån eller bidrag från CSN. Nej jag får bara vanliga stuiebidraget på 1050:-. VÄRDELÖST måste jag säga.


Idag fick vi reda på att vi ska åka till Danmark den 16 November, vi ska på studiebesök i helsingör till sundets något. Eftersom man kanske vill söka jobb där i framtiden. Ska bli skönt att komma från sverige några timmar :) Nä nu ska jag plugga vidare! =)




Hittade en gammal bild på mig med långt hår =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: