SKRIVET: 2010-10-21, kl 08:48:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

dagis och skolan!



Vaknade imorse av att min kära far ringde och ville bara säga att det är väldigt halt ute och att jag skulle köra försiktigt. Igår snöade det här och min lilla prinsessa såg helt chockad men glad ut. Hon sa hela tiden titta, mamma titta! hihi vi var även ute lite på balkongen igår och tittade på snön. Men jagtror att jag var mer facinerad än nova. Jag har aldrig i hela mitt liv sett så stora snöflingor. Dom var ju större än en 5 krona. Det var riktigt fint och nu längtar jag till julafton faktist! Hoppas att julen blir riktigt vit och mysig. Då ska vi dricka glögg och ha mys med pappa och mina systrar, tyvärr jobbar min kära mamma. Men hon kommer ju hem efter 9 tiden. Får se kanske man övernattar på landet. Det hade varit rätt mysigt. Hade man kunnat gå ut med Nova dagen efter och leka med alla djuren och tittta på hästarna. Nja vi får ta en liten funderare där. Men som sagt det är ju över 2 månader kvar så ingen stress. Ja på tal om i morse så var jag nyttig och gick och lämnade lillan. Tänkte det går ju mycket snabbare än att skrapa bilrutan och få bilen varm. Bara en massa klabb ju. Ska bli så skönt i februari när vi får nycklarna till vår nya lägenhet. Vi funderar på att måla där nere först, sen ska vi fixa till övervåningen när vi bor där. Så får vi sova där nere medans vi håller på med målningen. Ska bli spännande och kul att få tapsera och göra om exakt hur vi vill. Dyrt då inte hyresvärden står för det, men sen samtidigt 5019:-/ månaden är billigt för en 4:a på 101,1 kvadratmeter. Alltså en 4! :) Skönt o komma närmare dagis och sen är det skönt för man kan börja planera ästa bebis nu när vi vet att vi får en stor lägenhet. Vi hade kunnat skaffa två till om vi så skulle vilka det, haha. Nä men vi får väll se.

Love fightermom


anja

spana gärna in min blogg och kommentera vad du tycker om den? om du har varit inne på den tidigare, får du gärna skriva hur du hittade den.

någon annan hade länkat? någon kommentar du hade sett som jag skrivit på någons blogg. m.m.



kramar Anja

http://justanja.blogg.se



PUBLICERAT: 2010-10-22, 12:33:42 | URL: http://justanja.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: