SKRIVET: 2010-11-09, kl 02:07:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Imorgon börjar jag!

Men det kommer att vara hemligt i allafall en månad fram över! =) Let´s see how it goes.

Ja annars händer inte så mycket klockan är 02:03 just nu. Jag har skola imorgon men känner mig inte alls redo att krypa ner i sängen och lägga mig. Är så himla pigg och vill göra en massa. Tyvär är här inte tillräckligt! Men resten av familjen sover sött, skönt!

Imorgon så kommer en ny vän hit till mig, Linda och hennes underbara dotter. Så kul att träffa fler mammor runt min ålder och med barn i samma åldrar. Det behöver både jag och Nova. Sen så ska jag på fest till henne i helgen ska bli jätte skoj, har ju inte varit ute på år och dar. känns lite som att man behöver damma av festkläderna och sig själv. Jag har funderat på en sak, det hade varit riktigt skoj att samla ihop ett tjej gäng som hade kunnat dra ut till en nattklubb. Jag ska nog ta upp det som förslag till tjejerna! =)

Sweet dreams!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: