SKRIVET: 2010-05-12, kl 19:01:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Svar, världens finaste kille!

Fråga
Hoppas intervjun gick bra:):)...
Du råkar inte veta var man hittar bra män:)? hehe för du verkar ha hittat en redig ängel ju :)

Svar
Hejsan Tovis!
Tack så mycket, lyckligtvis gick den kanon. Men nu har jag en annan intervju på gång som är på lite närmre håll. Men är förvirrad, vill bara hitta det bästa för mig.
Tack så mycket kära du, ja min sambo är en riktig ängel. Han vill inte festa/gå ut utan mig, han är så trogen man kan bli och det menar jag, (Han är för snäll för en sån sak och har själv blivit utsatt för det många gånger.), jag får göra vad jag vill, gå ut och festa, handla då stöttar han mig alltid till 100%. Han lagar mat rätt ofta när han kommer hem från jobbet och är kanon med vår dotter. Vi båda två är alltid i första hand och han tar bra hand om oss. Vi kunde inte fått mer kärlek eller bättre än såhär. Sen är han väldigt väldigt snygg och det är det bästa, både snäll och snygg kan inte bli bättre.
Konstigt nog träffades vi på en musik sida som heter Bearshare. Låter väldigt knasigt då man i stort sätt aldrig träffar någon via en musik sida. Lycka till med man sökandet, ute bland alla otrogna, själviska killar finns där dem snällaste änglarna man kan tänka sig.

Min jimmieälskling med hans svärmor/min kära mamma.


Love fightermom.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: