SKRIVET: 2010-05-03, kl 12:12:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Slut på pengarna

Denna månaden fick jag knappt pengar, så nu har jag och mina älsklingar 400:- att leva på fram till den 20/5. Sen får vi 1050:- för min lilla sweety. Men sen får jag lön både från klippan+kvidinge den månade. Kan ju hoppas på en 5000:- minst :) Men men vi ska väll klara oss. Har jätte mycket god mat hemma nu i alla fall och en massa blöjor mm. Alla räkningar är betalda så vi har ju det viktigaste. Konstigt nog har jag inte panik eller känner mig ledsen som jag brukar göra. Vet ju om att det kommer en god lön i slutet på Maj.


Love is everything you need.








Vonna ♥

Hej vännen!

Känner igen det där. Vi brukar också ha det så ibland. Just nu faktiskt. Men man brukar klara sig. Så länge man har mat och blöjor o så hemma så är det lugnt.



Hoppas allt är bra med er ?

KRAAM



PUBLICERAT: 2010-05-03, 12:24:56 | URL: http://smultrontos.blogg.se/
Malin

Har man varandra sa brukar det losa sig anda pa nagot magiskt satt. :)



PUBLICERAT: 2010-05-03, 21:31:25 | URL: http://piccadillytears.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: