SKRIVET: 2010-05-22, kl 10:27:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nya bilder wihoo!

Imorse när jag vaknade sa älsklingen att vi fått ett sms från on off att min älskade bärbara dator är färdig. Jag är lycklig just nu, har känt mig gravt handikappad utan den. Har ju inte kunnat lägga in nya bilder eller ta egotrippade bilder med webbcameran. Men nu kan jag det, Bäst av allt jag kan blogga mer!
Ni ska få se vår tandblekningskit som vi fick från simplesmile. Tänkte att jag skulle börja bleka tänderna nu i helgen sen varar det 10 dagar fram över om allt går som det ska. Nä nu ska jag köra all by my self till stan och hämta min lilla älskade dator!




Love youre fightermom!


Anonym

Hej vännen! Allt bra med er? Tänkte höra om ni ville ses snart? har flyttat lite närmare nu iaf ;) Du kan väl skicka ditt nr så kan jag messa kanske?? Pussar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: