SKRIVET: 2010-05-16, kl 07:46:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Full o jävli! ;)

Igår så var jag, min mormor, min morbror, min moster och hennes kille och festade på raggarklubben. Det var faktist väldigt skoj. Fast musiken var väll lite si sådär, snuskig mm. Jag gillar ju mer rock n roll. Vi dansade rätt mycket hela kvällen. Fast vid 1 tiden var jag och min mormor nöjda, jag började bli rätt trött när det inte var sån musik man lyssnade på. Men det var lätt en minnesvärd kväll. Jag älskar att fixa till mig och att komma ut. När jag kom hem vid 01.30 tiden så var det mackor som gällde direkt sen kröp jag ner hos älsklingen i soffan och somnade. Var så himla mysigt! Imorse vacknar man av att privat nummer ringde. Gissa vad? JOBBET! Dom ville att jag skulle hoppa in idag men jag tänker fan ha en ledig dag med mina nära och kära. Har ju jobbat varenda helg nu 3-4 helger på rad. Behöver ledighet nunu NU!
När jag kom till jobbet igår såg jag att en av mina favorit tanter hade dött. Det känns som om man fick ett stort spjut rakt i hjärtat! Detta påminde mig varför jag inte ville jobba med detta från början. Jag klarar inte av att se folk bli så sjuka och dö. Specielt inte om man ser äldre människor som ena veckan är uppe och går, sedan blir dom så trötta och svaga att dem knappt kan gå ur sängen! Det läskigaste med det hela är att det går så himla snabbt ena dagen går dom nästa måste dom ha rullstol. Som sagt detta är inte vad jag tänker jobba med resten av mitt liv. Men det är en väldigt bra början!

Ska jag vara helt ärlig så ska jag på arbets intervju imorgon i bjuv. Det är inte inom äldreomsorgen kan jag avslöja.





Love fightermom


Sabine

Här i Bjuv?Vad kan det vara?Och som jag som söker jobb som en galning inte lyckats hitta..



PUBLICERAT: 2010-05-16, 15:48:33 | URL: http://dirtysouthsaussies.wordpress.com
Wiilow Foto- Känslor & TAnkar

usch det är ett hemsk arbete- jag förstår dig ..



Det var kul igår verkar det som =)



Sv: Jo det är oki.

Kramar



PUBLICERAT: 2010-05-16, 18:44:44 | URL: http://wiilow.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: