SKRIVET: 2010-05-23, kl 10:49:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

En dag ute i parken.

Igår så var vi ute i parken hela familjen och bara hade det allmänbt trevligt. Nova verkade älska det och min sambo blev barn på nytt, haha.  Nä men det var super härligt att bara vara med dom man älskar ute i solen.



Älsklingen lirade lite boll! :)



Nova var helt i sin egna lilla värld!


Mamma Älskar dig gumman<3




Nu är hon ute på vift igen, vart ska du Nova!


Hon sprang så fort att hon trillade en massa på gräset.




Men det störde inte henne, så fort hon kom upp igen sprang hon iväg.

Hennes pappa försökte prata med henne, men ikke hon skulle springa.



Undra vad hon tittar efter, ?




Pappa ser nästan lite ledsen ut. :)




Hon tog bollen före pappa.



Men nova är givmild


Hon ville göra pappa glad så hon lämnade bollen till sin han.


Sen sprang hon vidare.


Tydligen för fort igen, hihi!


Men hon är lika glad för det! :)



Nu har hon fått tag på bollen igen.



Tungan rätt i mun!



Nawe min 2 underbaringar



Min älskling ligger och solar i det fina vädret!




Nova plockar blommor.


Jag försökte i allafall att få en fin bild, men lyckades ikke!




Nu var nova i sin egna lilla värld.




Men kom till mamma så vi kunde ta en bild!



Sen sprang hon iväg lika fort!



Jag gjorde en lite blommsterkrans när dom lekte.


Skulle ge den till Nova men hon mest, åhhhhhh neeeeej, vad gör du mam
ma! haha



Sen kastade hon den på marken



Avslutningsvis en bild på min fin fina älskling<3e


sarah

ja eller hur:)

jag har bara tagit det lugnt med min syrra i helgen och njutit av värmen men även hatat värmen till och från, haha lite för varmt^^

ser ut som du har haft en underbar helg genom att kolla på de underbara bilderna:)..

kram



PUBLICERAT: 2010-05-23, 11:46:55 | URL: http://bigandbeautifull.blogg.se/
Elena

Åh! Vad mysigt det såg ut.



Hur gammal är Nova? :)



PUBLICERAT: 2010-05-25, 11:10:10 | URL: http://ellisono.blogg.se/
Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Mysiga bilder. :)



PUBLICERAT: 2010-06-08, 21:29:31 | URL: http://salkert.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: