SKRIVET: 2010-05-17, kl 07:34:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Big Day!

Idag ska jag på arbetsintervju i Bjuv. Jag hoppas på det bästa, detta kan vara sånt som jag vill jobba med. Men ska erkänna helt  nytt för mig, har aldrig jobbat med detta förut. Kan ni gissa vad det är?
Nä nu börjar Fightermom bli lite nervös här. Vill verkligen ha detta jobbet i sommar. Hoppas nu bara att det inte är en besvikelse när jag hör deras förslag. Dom andra har det varit för lite lön. Så jag  har med andra ord varit jätte besviken. Jag vet att jag inte kan sätta krav då jag inte har utbildningen. Dom säger att Bjuv är den bäst betalda i skåne, det får vi ta och se idag! Sen ska jag ringa vidare ett samtal så blir nog att köra vidare till helsingborg. Fast detta är absolut inget skoj :/ Hoppas att det inte är vad jag tror!!!

Wish me luck today!


Sabine

Varför inte bara säga vad det är för jobb?



PUBLICERAT: 2010-05-17, 12:43:21 | URL: http://dirtysouthsaussies.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: