SKRIVET: 2010-05-12, kl 07:11:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Arbetsintervju!

Jag är så förvirrad just nu. Jag jobbar på ett ställe där jag har fått schema och allt, men idag ska jag på arbetsintervju i Eslöv. Skillnaden är att det är helt olika arbetsuppgifter och jag hoppas på mer lön i Eslöv. Där jag är nu är dom väldigt snåla med lönen kan jag lova. Jag har ju en familj, ett barn att ta hand om och kunna försörja. Därför kommer jag att ta det jobbet som lönar sig bäst för mig men framför allt där jag trivs bäst! Jag ska på mötet hos chefen i Eslöv klockan 10. Så vi får väll hoppas att jag faller för det jobbet. Vill bara hittade det jobb som man trivs med. Det är så jobbigt att yra runt överallt.  Men visst jag ska vara tacksam för att jag överhuvudtaget har ett jobb att gå till. Idag är det rätt många som är arbetslösa. men jag är en väldigt bestämd, envis och samtidigt supersnäll tjej  och det är något man kommer väldigt långt med idag. Sen jobbar jag helst varenda dag och det är ju chefen/samordnarnas dröm!

Wish me luck today! ;)


Sophie

Hoppas att det går bra :)

Vad är det för jobb du söker i eslöv?



PUBLICERAT: 2010-05-12, 15:07:48 | URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Tovis

Hoppas intervjun gick bra:):)...



Du råkar inte veta var man hittar bra män:)? hehe för du verkar ha hittat en redig ängel ju :)


fightermom

Hejsan Tove!

Tack så mycket, lyckligtvis gick den kanon. Men nu har jag en annan intervju på gång som är på lite närmre håll. Men är förvirrad, vill bara hitta det bästa för mig.

Tack så mycket kära du, ja min sambo är en riktig ängel. Han vill inte festa/gå ut utan mig, han är så trogen man kan bli och det menar jag, (Han är för snäll för en sån sak), jag för göra vad jag vill, gå ut, handla då stöttar han mig alltid till 100%. Han lagar mat rätt ofta när han kommer hem från jobbet och är kanon med vår dotter. Vi båda två är alltid i första hand och han tar bra hand om oss. Vi kunde inte fått mer kärlek eller bättre än såhär. Sen är han väldigt väldigt snygg och det är det bästa, både snäll och snygg.

Konstigt nog träffades vi på en musik sida som heter Bearshare. Låter väldigt knasigt då man i stort sätt aldrig träffar någon via en musik sida. Lycka till med man sökandet, ute bland alla otrogna, själviska killar finns där dem snällaste änglarna man kan tänka sig.



PUBLICERAT: 2010-05-12, 18:52:51 | URL: http://fightermom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: