SKRIVET: 2010-03-12, kl 07:23:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Work it baby work it ♥

Morning People ♥
Nyss vaknat och är rätt så trött men ändå kom jag upp ganska snabbt idag. Igår tränade jag och min älskade Maggi gym. Så jäkla härligt. känns skönt att ha kommit igång med gymandet och finns ju inget bättre än att träna med sin bäste vän, mycket roligare då. Nä nu ska jag äta min frukost ju tidigare ju bättre är det!

Dagens vikt 77,1 kg Helnöjd!
11/3-10 77,6 kg
12/3-10 77,7kg




Jag har mina mål framför mig i huvudet! ;)


Mål 1
75,5 kg - Köpa Bröllops strumpeband + Bröllopshandskar via nätet

+

Mål 2
73,5 kg -  Beställa en under kjol till klänningen



Mål 3
70,0 kg -  köpa snygga underkläder till bröllopet



Mål 4
67,0 kg - Köpa Vigsel ringen



Mål 5
65,0 - Ta in på hotell på bröllopsnatten




Love Fightermom ♥


Elisabeth

Vad duktig du är :) Och smart att du får "unna dig något speciellt" när du har klarat målet, då blir det nog lättare. Lycka till!



PUBLICERAT: 2010-03-12, 22:52:34 | URL: http://saelis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: