SKRIVET: 2010-03-17, kl 07:11:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nu är prinsessorna uppe ♥

Idag väkte ja min lilla prinsessa 06:30, det är för att hon ska kunna vila på dagis idag. Så kan ju hoppas att det fungerar nu också. Idag ska jag sticka till gymet med min mormor en liten sväng medans lillan är på dagis. Jag lämnar ju henne 09:00 och sen ska hon vara där tills 13:00 så det är ju ändå några timmar.

Nä nu blir det frukost + att fixa till sig mitt hår ser ju ut som ett jävla fågelbo eller något :)



Love fightermom


daniela

- usch, tidigt (a) fast vid den tiden ungefär ska jag också vara uppe men lyckas alltid sova till halv 8 då jag ska iväg 8 haha!



idag blir det bara skolan till 4, sedan hem och plugga o slappa lite:)själv?



PUBLICERAT: 2010-03-17, 09:10:18 | URL: http://danielas.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: