SKRIVET: 2010-03-19, kl 11:34:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

God Morgon eller?

Idag är det Fredag vilket innebär HELG!
Ja egentligen ska jag väll inte säga god morgon, för jag har ju hunnit med en hel del idag.
Matat lillan, klätt på henne, borstat tänderna och gått med henne till dagis. Inte nog med det jag har varit på gymmet och tränat i 1,5 timme, javisst har jag varit duktig. Jag har nyss kommit ut ur en härlig duch. idag slutar förmodligen min kära älskling rätt tidigt vilket absolut inte stör mig. Lillan ska vi hämta 13:30. Jätte glad för hennes skull att hon har kommit in på dagis och träffar lite fler barn/vänner. Själv tänkte jag kolla över mitt skolarbete, inte för att jag orkar eller har lust men känner ett stort tvång att jag måste!

Nä nu ska jag äta lite lunch, får bli ett äpple!

Några bilder när jag fixat till mig. =)







Love fightermom


A

vacker =)



PUBLICERAT: 2010-03-19, 11:58:56 | URL: http://annnaaah.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: