SKRIVET: 2010-03-24, kl 07:14:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bröllops lokalen ♥

Imorgon så bär det av till bröllops lokalen. Tänkte att jag skulle ta en massa bilder på den och lägga upp här på bloggen så ser ni hur den ser ut! Hoppas nu bara att det är en fin och ljus lokal som jag har tänkt mig. Fast allt går att fixa till med lite tyg och dekoration. På kvällen blir det i allafall en stor fest! :)

Dessa bilderna är från deras hemsida.




Love fightermom


Linda

Sv: Okej. :) Ja det kan jag men det är så att det har kommit damm i min gel burk så jag har märkt att efter typ en vecka spricker gelen på naglen. har inte haft råd att köpa en ny. Men om du bara ska ha för att vara fin till brölloppet så kan jag göra det för typ 100 kr istället för 350 kr. :) Så håller dom till brölloppet men dom kan spricka efter en vecka som dom gjorde på mig. Det är typ det ända jag kan erbjuda eftersom jag inte köpt en ny gele burk. Hehe



PUBLICERAT: 2010-03-24, 11:36:50 | URL: http://littledolly.blogg.se/
REBECCAS

Oj bodde ni så långt bort.. ja då blir de dessvärre svårt att hjälpa till tyvärr . Lycka till iaf :) Ja finns i sthlm därför det blir svårt.



PUBLICERAT: 2010-03-24, 12:12:57 | URL: http://riibeccas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: