SKRIVET: 2010-03-25, kl 08:20:11 | PUBLICERAT I: Bröllops planer och tips ♥

5400:- på sparkontot!

Idag är jag glad!
Alla räkningarna är betalda 5400:- på sparkontot och några tusen att leva för. Detta känns så himla skönt. Men det är ju tack vare att jag har börjat jobba. Nu hoppas jag på mycket jobb denna månaden, jag kan till och med tänka mig att jobba på min födelsedag. Kan inte bli en bättre födelsedag än att tjäna pengar. Fast så tycker jag bara för att jag är en riktigt stor jobbnarkoman. Älskar jobb! Dessutom ska jag ju jobba idag 15-22, 1 timme längre än mitt gamla jobb gissa om jag blev glad. Nä idag känns allting bra än så länge, förutom att min lilla prinsessa ligger i sängen och är mega förkyld! Men det är från dagiset, västa smittorisken att lämna barnet där när det är förkyldningar och influensor på G. Nä men just skolor och dagis är väldigt smittosamma.
nä nu ska jag kolla om där är några fler sponsorer som vill samarbeta. Det är ett heltids arbete att försöka hitta sponsorer och göra reklam, men gud vad jag tycker att det är skoj. Skulle kunna tänka mig att jobba som bröllops fixare. Älskar allt ifrån att räkna med ekonomi och hitta lösningar för att få ett fint kanske även billigt bröllop. =)

Hittade denna härliga videon på Youtube, om ni kanske vill gifta er i Södra Afrika! Kan knappt titta. Det är så vackert och jag är avundsjuk på dem som gifter sig där.


Love Fightermom


A V A ✫ Z T A R

Fan vad gött. Men jises, ni kan inte få många räkningar. Hur mycket har ni i utg varje månad egentligen? kramis



PUBLICERAT: 2010-03-25, 09:53:58 | URL: http://avaztar.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: