SKRIVET: 2010-03-31, kl 10:32:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

♥3 år tillsammans med min Soulmate.♥

Idag så var det exakt tre års sedan jag och min Blivande man träffades.
Jag jobbade som barnvakt skulle vara där till 21:00. Så min älsklings bror körde honom till byn där jag var. Men jag "jobbade över" så vi gick upp tillsammans där jag satt barnvakt och satt och snackade. Sen när jag slutade så gick vi bort till macken och hyrde film, sen hämtade min mamma oss där. Haha kommer ihåg att bilen krånglade så vi kom knappt iväg. Väl hemma hos oss så var halva släkten där. Så vi gick upp så satt han och snackade en massa med min pappa. Men sen ville vi ha det lite mysigt så vi gick ut i mitt mini hus. Där försökte vi titta på filmen Click. Men den fungerade så klart inte.  Så vi satt och tittade på tv. Först så var det jätte stelt vi satt typ i vars en del av soffan. Sen kände jag bara en hand på låret, awe sen så blev det genast lite bättre stämning :) hehe
Nä men det var så himla kul, sen dagen efter så åkte vi ner till Ystad med mina föräldrar. Vi var vid Ales stenar. Så pinsamt bara när vi skulle gå upp för en jätte lång trappa, asså jag trillade nog fan vid varje trappsteg. Haha men det var ju bara ett bevis på att jag inte är helt perfekt. Sen åkte vi till Mc donalds och lite sånna saker. Precis innan vi skulle släppa av honom hemma i Klippan så gav han mig en puss också. Gud asså det är sånna här härliga stunder som stannar kvar föralltid!


Jag älskar dig Jimmie Eriksson.
Tack för att du finns vid min sida och jag lovar att finnas här hos dig nu & för alltid. Det ska vara du & jag så är det bara. Du kommer att bli en väldigt fin 6 trogen man det vet jag. ♥

På väg till backen midsommaren 2007


Elisabeth

Aaww vad gulligt! Grattis till er :D



PUBLICERAT: 2010-03-31, 12:42:40 | URL: http://saelis.blogg.se/
jennica

man får väll gratulera :)!



PUBLICERAT: 2010-03-31, 21:09:13 | URL: http://jennicaelin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: