SKRIVET: 2010-06-14, kl 10:46:53 | PUBLICERAT I: Bröllops planer och tips ♥

Bröllops yrar! :)

Sitter här och funderar och tittar på en massa bröllops saker. Vi måste ju ha en bröllopsdans, kanske är det dax att börja med den nu menar det är ju endast 33 dagar kvar. (4 Veckor och 5 dagar). Sen är vi Herr och fru Persson. Snacka om att tiden går fort nu, jag längtar jätte mycket och funderar på att göra en testdukning här hemma för att se preliminärt hur det kommer att se ut. Nä nu ska jag leka med Nova sen ska jag bröllopspyssla lite när hon har somnat. :) Lägger in en massa bilder senare idag. Det blir bland annat rispåsar till bröllopet. :) Sen ska jag göra en testdukning och bara kanske test inreda vårt sovrum inför vår bröllopsnatt! Vi ska ju som sagt sova hemma den natten för att senare dra vidare till Köpenhamn dagen efter. Jag ska inreda vårt sovrum, mysigt,sexigt och helt underbart. Jag har nu fått upp madrasserna från golvet tack och lov. (Vi sov på 2st 90 madrasser på govlet innan) men vi köpte ben till sängen på ikea för någon vecka sedan. Sen har jag varit och handlat en massa ljus och oljor på Förmedlingsentralen. Ska köpa lite kuddar och sängkläder också. Jag är helt uppspelt, detta kommer att bli perfekt! Jag köpte även röda rosor (låtsas så att dem håller sig fina.) Ekonomin är fortfarande inte alls bra men jag är ju super ekonomisk och vill kunna få det perfekta bröllopet, vilket jag vet att vi kommer att lyckats med på ett eller annat sätt!

Idag har vi gått in våra skor igen så att dom sitter perfekt inför bröllopet ! :)









love fightermom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: