SKRIVET: 2010-06-22, kl 16:12:03 | PUBLICERAT I: Bröllops planer och tips ♥

Avundsjuka

Synd att många ska behöva vara avundsjuka på mig & min familj. Dom säger dittan & dattan om att vi inte har råd att gifta oss. Men bara för att vi är fattiga behöver det inte betyda att vi ska behöva vara olyckliga för det. Om man har chansen att få sitt bröllops sponsrat så tar man ju den, detta är verkligen en stor dröm som går i uppfyllelse för mig & min blivande man. Vi har fått mer än hälften av allt sponsrat & detta är för vår del en väldigt stor hjälp. Det finns verkligen människor där ute som önskar oss all lycka till, Sen finns det dom som önskar att dem var i mina kläder, jag vill inte skryta men jag vill bevisa att man kan göra saker som är i stort sätt omöjliga. Jag vill ge gamla som unga insperation till att kämpa här i livet. Mitt mål är att vi ska få en fin dag i vårt liv där allting bara handlar om oss. Denna dagen är något stort för oss och vi hoppas att folket glädjs med oss. Inte att dom önskar oss all olycka i världen och att vi ska ge upp vår stora dröm. Vad folk än tycker kommer vi att gifta oss & ja vi kommer att få ett underbart bröllop.


Några avundsjuka människor!

Superstarfia
Pinsamt att man tigger sponsring till ett bröllop, har ni inte råd att gifta er så gör det inte... Ni är ju för fan värre än Bagge-Whalgren.. å de är inte lätt att vara....

Anonym

Sniket att få börllopet sponsrat och med massa gåvor.. har man inte råd att betala får man fan gifta sig på det sättet man har råd...

Pinsamt!!

Min snygga sexiga blivande man 2007.



Love Fightermom


Lisette

Hej gumman..

Klart att ni ska gifta er, tråkigt att folk ska vara så svartsjuka :(

Även om man inte har så mycket pengar så kan man får ett underbart bröllop ändå, man gifter sig för man vill och att man älskar varandra.. Men vissa tror nog att man gifter sig för alla andra... Presenter och allt annat är skit samma bara man har varandra.. Ha det gott... Kramizar Lisette


Buffy.dk

Kör ditt eget race & skit i vad andra säger ^^



PUBLICERAT: 2010-06-24, 15:20:54 | URL: http://buffy.dk
Rickard

Hejsan.



Villa bara tipsa om den nya sidan <a href="http://www.sexiga-klader.se">Sexiga Kläder</a> där man kommer kunna delta i tävlingar med fina priser och även finna bra information om <a href="http://www.sexiga-klader.se">Sexiga Kläder</a> så man vet vart man ska vända sig när det är dags.



PUBLICERAT: 2010-06-26, 21:58:35 | URL: http://www.sexiga-klader.se
Lina

Se det så här istället. Att få sitt bröllop sponsrat tyder ju på en hel del driftighet. Du har mao en merit att visa upp nr du söker jobb mm.

Att folk inte kan förstå det är tist men inte så konstigt.

Kör hårt och lycka till!



PUBLICERAT: 2010-06-28, 11:44:13 | URL: http://www.brollopssmycken.se
Sara

Gud va tråkigt med sånna kommentarer! Folk borde leva sina egna liv i stället för att hänga upp sig på hur andra lever sitt!



Jag tycker du är grym som går din egen väg och får ditt drömbröllop!



PUBLICERAT: 2010-06-28, 12:16:19 | URL: http://www.lillabrollopsmonstret.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: