SKRIVET: 2010-06-21, kl 08:06:55 | PUBLICERAT I: Bröllops planer och tips ♥

3 Veckor och 5 Dagar kvar!

Vårt bröllop närmar sig med stormsteg nu alla vänner. Idag är det endast 26 dagar kvar, 3 Veckor och 5 dagar med andra ord! Jag tror och hoppas att detta blir en av våra bästa dagar i våra liv. Här om dagen satt jag och min älskade moster och knöt ihop rispåsar till ca 55 pers! Snacka om drygt men hade aldrig klarat det utan min mosters hjälp, Tack gumman. Just nu sitter jag med min tandblekning från Simplesmile.se Man ser skillnad vill jag lova, hoppas ju på ett bländande vitt leende p´å bröllopet, hehe. Nu börjar jag bli väldigt nervös, oftast brukar det vara något som inte blir som planerat. Hoppas att vårt bröllop blir bra! Så inte min blivande man svimar i kyrkan eller något sånt. Just nu sitter jag och söker lite fler sponsorer, har några saker kvar som jag behöver hjälp med. Bland annat blommorna, håret och gåvoaskar mm. Nu ska jag gå in på Ikea och titta efter duk till Godisbordet.



Lite hemma gjorda rispåsar + bröllopsbubblor från Brollopsbubblor.se
Detta kommer bland annat att delas ut i Kyrkan.



Jag älskar Bröllopsbubblorna.

Love fightermom


Tess

Det är inte bra att kasta okokt ris ute, tänk på fåglarna.



PUBLICERAT: 2010-06-21, 08:29:23 | URL: http://thelargelifeoftess.blogg.se/
Buffy.dk

Det närmar sig! Shit vad tiden går fort!



PUBLICERAT: 2010-06-24, 15:22:05 | URL: http://buffy.dk

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: