SKRIVET: 2010-07-15, kl 08:03:43 | PUBLICERAT I: Bröllops planer och tips ♥

Nu ska jag göra Novalsh.

Tänkte skriva ett kort inlägg nu innan jag kör, idag ska jag ner till malmö, en tjej som heter Linda sponsrade mig med Novalash, så det ska vi sätta dit idag (Novalash = Ögonfransförlängning ). Gud så spännande det är, vill bara vara nere i malmö nu och få dittsatt ögonfransarna. Det ska bli så spännande, ni får titta på bloggen senare eller imorgon för då kommer före & efter bilder. :) Idag är det bara 2 dagar tills vi gifter oss! Kan ni fatta att om 2 dagar är denna eviga längtan efter vårt underbara bröllop kommen. Spännande & kul samtidigt. Nu måste jag köra så att jag hinner dit i tid. Sen efter det ska jag till min arbetskollega i svalöv och göra nagelförlängningen. Lääängtar nu, hejdå alla bloggläsare!




Love fightermom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: