SKRIVET: 2010-07-01, kl 18:32:32 | PUBLICERAT I: Bröllops planer och tips ♥

Ledig hell no!

Idag så skulle jag varit ledig, men så ringde chefen och undrade om jag kunde komma för det krisade, Klart att man ställer upp! Menar vi behöver alla pengra vi kan tjäna till hösten då jag börjar på komvux. Jag får ju bara ut studiebidrag på 1050kr. Det är en jäkla tur att jag bara går Agusti-december.  Hade inte stått ut längre med den dåliga inkomsten. Förhoppningsvis får min kära älskling en liten löneförhöjning nu i sommar. Förresten så hållar han på att ta körkort, jag hoppas mer än allt att det går hela vägen. Jätte jobbigt att vara den ända med körkort. Tycker jäkligt synd om honom att behöva ta bussen om jag inte är hemma till exempel. Det är en intensivkurs som han tar så jag hoppas verkligen att han får kortet nu i sommar. Jag är förväntansfull och uppspelt, tänk om han också får det nu. :)
Nä nu ska jag jobba vidare, sitter ju här på jobbet och väntar inte tiden så man kan fortsätta jobba. Ímorgon blir det en härlig delad tur. Sen jobb hela helgen också! I just love money. Nä men skämt och sido, we need it!



I love my Jimbo man! =)


Zandra

Ble de jobb från 16-21 eller? ;)

Jag skulle de egentligen, i kågeröd men jag kunde inte få barnvakt :(



PUBLICERAT: 2010-07-01, 20:10:55 | URL: http://zandraaak.blogg.se/
Kim

Fan va smart att sponsra ihop ett bröllop. Lyssna inte på dom andra. Dom är bara, som du skrev, avundsjuka. Lycka till med allt och hälsa familjen.



puss och kram



PUBLICERAT: 2010-07-02, 15:38:06 | URL: http://www.kimstolpe.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: