SKRIVET: 2010-07-06, kl 14:43:28 | PUBLICERAT I: Bröllops planer och tips ♥

Långhelg?

Har jag tagit lång helg? Nej men jag har jobbat som tusan, därför jag inte hunnit skriva så mycket här på bloggen. Men jag ska göra så gott jag kan & som ni säkert håller reda på så gifter vi oss på lördag nästa vecka. Nu går det fort och jag ska försöka skriva mer under bröllops veckan. Förhoppningsvis så kommer mina sponsrade socker blommer nu i veckan. Längtar hon som gör detta är riktigt duktig, ett riktigt proffs med andra ord! Jag är så Nyfiiiiiiiiken på hur dom kommer att se ut och hur tårtan kommer att bli. Men det värsta är att jag inte har beställt tårtan ännu. Jag hinner inte jobbar ca 6 dagara i veckan. Med 2-3 delade turer per vecka. Men imorgon ska jag tusan gå ner på fiket och snacka med bagaren. Vi vet nästan hur tårtan ska se ut så jag hoppas att hon kan baka en sådan tårta nu också! Sen måste vi åka och handla mat, godis och lite mer dricka. Men vart tar tiden väg jag hinner inte med. Snälla stoppa spolandet! Jag har 1000 saker att göra men har ingen tid till dem! Imorgon ska vi i allafall fixa med min bruduppsättning, hoppas att frissan kan sin sak nu! men det tror jag. Nä nu måste jag surfa runt på nätet!


Det är såhär vi vill att vår tårta ska se ut, fast med andra blommor. :)



Love  fightermom


marcus

Fin blogg =D allt bra med dig?? :-)



PUBLICERAT: 2010-07-06, 19:27:26 | URL: http://marcuswoxter.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: