SKRIVET: 2010-07-12, kl 16:17:55 | PUBLICERAT I: Sponsorer

♥ 5 Dagar kvar kära vänner ♥

Förstår ni hur nära vår stora dag har kommit? :) Gud asså nu är det verkligen nedräkning. Jag har massor framför mig så jag ska blogga så mycket som jag hinner. Idag ska vi i allafall vara i kyrkan 19:00. Vi ska gå igenom vilka låtar vi ska ha sen ska vi öva lite inför vår stora dag. Gud så pirrigt och kul det är. Jag börjar känna mig redo, jag fick ledigt på torsdag & på onsdag jobbar jag bara 07:00-13:00. Nä nu ska jag köra ut lilla fisen till morfar, de ska baka pizza & vi ska till stan och små handla inför bröllopet. Sen ska vi till kyrkan. :)


Ska nog ner till SalongChi redan på torsdag och göra de vackra Novalasch. Gud så spännande, titta in på hemsidan dom har jätte mycket olika behandlingar. :)


love fightermom


Kajsa

Är den inte lite tidigt att gifta sig?

om det inte håller vad gör ni då?



PUBLICERAT: 2010-07-13, 01:46:15 | URL: http://melissasmamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: