SKRIVET: 2010-01-29, kl 23:40:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dag 6 hos mina föräldrar!

Som sagt nu har vi bott hos mina föräldrar i 6 dagar. Men det är helt okej än så länge. Nu är det inte så att vi har blivit så panka att vi har fått flytta hem! Nä vi har precis fått nycklarna till vår nya lägenhet som vi ska börja flytta in i imorgon. Denna veckan har gått bra förrutom att min älskade lilla dotter fick maginfluensa och smittade dagen efter det att hon blev sjuk mig & älsklingen. Sen smittade vi mina föräldrar dagen efter.  OTUR! Men vi ska väll alla ha otur någon gång här i livet! Ikväll så har jag bara tagit det lungt. Sen nu ikväll så skjutsade jag min syster till bussen i byn, hon skulle till Danmark och festa med sina vänner! Min mamma och min sambo ligger och kollar film i stora rummet. Igentligen skulle jag jobbat fredag,lördag,sönda o måndag men kan inte nu när jag haft maginfluensa. Tänkte ta några bilder på nya lägenheten imorgon och slänga in här på bloggen!

//See yah







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: