SKRIVET: 2010-01-16, kl 13:16:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bredvidgång =)

Igår var jag på jobb intervju & det gick superbra. Lite nervöst var det ju i början men slutade helt ok. Slutade med att hon sa till mig att hon ringer måndag eller tisdag angående bredvidgångarna. Men vid 3 tiden såg jag hatt hon hade ringt 3ggr och då hade det gått 2 timmar sedan vi var där. Jag fick mina tider redan samma dag så jag blev helnöjd. Så torsdag,fredag,lördag och söndag så ska jag ha bredvidgång. Hoppas på det bästa att det går bra nu. Men men jag tar en dag i  taget annars oroar man sig för mycket. Nä nu ska vi köra och hämta flyttlådor, vi tänkte flytta ut lite saker idag så blir det lättare att flytta eftersom jag ska ha bredvidgång när vi ska flytta ut. Blir mycket lättare för min kära sambo att flytta sakerna själv då :)

puss fighter mom




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: