SKRIVET: 2010-01-13, kl 19:30:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Arbetsintervju på fredag.

Idag så ringde jag till hemtjänsten och sökte jobb. Så vi kom överrens om att jag skulle komma på en intervju på fredag :) Jag hade verkligen varit glad om jag får jobbet. Visst nu har jag ett litet problem och det är att Jag fortfarande går hemma med min dotter på dagtid fram till 8:e mars, sen ska hon skolas in vilket beräknas ta upp till 2 veckor. Så om jag nu skulle få jobbet så kan jag bara jobba på kvällar & helger. Men vi får väll se vad dom bestämmer sig för men jag kommer att säga till dom direkt hur det ligger till med min dotter & dagiset. Skulle det vara så illa att dom inte vill timanställa mig så väntar jag med att söka jobb tills lillan kommit in på dagiset :)

Nä nu ska jag spela lite wii med min älskade sambo.

// Fightermom


TC

Tack sj =) Hoppas det löser sig med jobbet..



PUBLICERAT: 2010-01-13, 19:34:20 | URL: http://theresreiman.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: