SKRIVET: 2010-01-31, kl 22:48:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

2 dagar i helvetet!

nu i 2 dagar har vi slitit som djur. Det har varit riktigt jobbigt att flytta till nya lägenheten, men nu är det färdigt! Eller färdigt och färdigt. Möblerna och sakerna är på rätt ställe men det liknar ett helvete ;) Men men man kan ju inte räkna med att allting ska vara tiptop efter 1-2 dagar. Det är sköbt att äntligen ha sitt place. Sedan ca 1 januari har jag gått och bara längtat efter selmor!!! Mmmmm
Vart jag än tittar är det semlor över allt. idag så köpte jag 3st paket mjölk och ett paket semlor. Kunde inte hålla mig längre har hela tiden tittat i affären efter ett par semlor. Men har aldrig orkat köpa. Men men idag blev det 2 st. En till mig & en till min kära sambo. Nu ska vi 3 gå och lägga oss!


Nattinatti




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: