SKRIVET: 2010-02-12, kl 23:21:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mys med min sambo!

Ikväll så somnade lillan väldigt tidigt så jag och sambon låg och tittade på 2st filmer. Det var super mysigt. Jag känner verkligen det att det ska vara vi. Vi är bästa vänner, ett kärleksfullt par och underbara föräldrar. Snart kommer vi vara gifta också. Jag är så himla lycklig och bara längtar tills vi har gift oss och får känna att vi tillhör varandra på riktigt. Nä nu ska jag surfa runt lite på nätet och leta efter bröllops tips och saker.

Ha en bra kväll alla!

// Fightermom

En kvälls trött men helt uppspelt brud ;)


Hanna Westman

sv: tack så jätte mkt!



PUBLICERAT: 2010-02-12, 23:36:50 | URL: http://westmanshanna.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: