SKRIVET: 2010-02-20, kl 13:21:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ledtråd på min hemlighet!

Jag är inte gravid. Det handlar om bröllop =) Något stort, men nu är det inte alls säkert att denna saken slår in men man kan alltid hoppas ♥
Isåfall kommer jag att vara en lycklig brud. =)

Idag så fick jag mejl från ännu en sponsor som ska sponsra mig med mina smycken. Så spännande, skå kanske kommer det några presenter till mig nästa vecka från mina sponsorer ♥

Om det finns någon som skulle vilja hjälpa mig med mitt bröllop, så skriv gärna ett mejl till mig på [email protected], allting är till en hjälp och uppskattas väldigt mycket. Som tack så får ni en egen annons plats på min blogg som kommer att finnas där för alltid.


Kära läsare, ni glömmer väll inte att rösta på mig som omslagsmodell?
Ni som inte har röstat kan rösta på mig genom att klicka in på bilden,m sen så letar ni upp samma bild som denna nedan och trycker in på den. Där står exakt hur ni ska göra :)

Man är då med och tävlar om en goodiebag, lycka till kära läsare!



Love Fightermom


linda

Okej jag ska verkligen försöka :)

Tack! :)



PUBLICERAT: 2010-02-20, 14:08:19 | URL: http://buehue.blogg.se/
Maria - livet i Milano ☆

själv gifter jag mig om 2 - 3 år förhoppningsvist =)



PUBLICERAT: 2010-02-20, 14:33:39 | URL: http://fashionstars.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: