SKRIVET: 2010-02-03, kl 00:13:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Borstade tänder, smink fri.

Den känslan när man har borstat tänderna och tvättat bort sminket känns så jävla härligt. Inte för att jag har något emot smink, tvärtom jag är en sminkoman. Har en hel påse full med bara smink.  Men det är så skönt när man fått av sig det och borstat tänderna. Man känner sig ren/fri på något sätt. Men men nog snackat om det! Nu är det dax för mig och älsklingen att lägga oss. Han börjar inte 06:30 imorgon utan någon gång efter 9 tiden om det änns blir något jobb nu när det snöar som fan. Imorgon ska jag iaf gå ner med lillan till Vårdcentralen. Hon har fått hosta och äter inte som hon ska. Men jag klandrar inte henne eftersom i tisdags hade hon maginfluensa. Hon har inte varit riktigt kry sedan dess. Nä nu känner jag verkligen att det är dax för sängen!


// Good Night



Skönt att vara osminkad!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: