SKRIVET: 2010-08-10, kl 22:11:17 | PUBLICERAT I: Bröllops planer och tips ♥

Norge - Bröllopsresan.

Idag kom vi hem från vår älskade bröllopsresa. Vi har haft det fantastiskt. Mycket kärlek, avslappning och discotek. Detta var precis vad vi behövde, vår älskade tösabit var hos mormor och morfar. Vi saknade vår älskade dotter som tusan vill jag lova men ringde hem från Norge 2 ggr för att höra så att allting var bra med snäckan. Men detta var så trevligt. I resan så hade vi middagsbuffé på fredagen, frukostbuffé och middagsbuffé på Lördagen. Kan det bli lyxigare. Vi har levt som prins och prinsessa. Jag har gått runt klädd i högklackade skor och snygga kläder hela helgen. Det känns så underbart att få vara vacker hela tiden och att bara kunna ta det lugnt! Gud jag är nverkligen nykär i min älskade man! Vi har en massa hemliga planer på G. Men det får ni väll reda på med tiden här på bloggen.



Bussresan på väg mot Köpenhamn, här sitter vi och gullar lite. Slutade med att jag somnade sött i min mans famn.




Min älskade man i hytten på båten i Köpenhamn.



Hihi lite bus får man ju ha på båten, här räcker jag tunga åt min kära man! :)



Lite mys med såklart! (Ignorera älsklingens äckliga snus!)



Gud vad du är vacker min älskade man!



Dags för middagsbuffén, gott var det också!



Mmmm vi åt lyxig middag, kött, kyckling, räkor, Kräftor, tacos, gratänger, pasta, frukter, grönsaker. Till efterrätt, en ostbrika, kakor, desert puddingar, mjukglass mm. Lyxiga måltider att minnas!


Min sexiga man. Jag är så lycklig mede dig!



Soo hot!



Vad händer nudå?



Pardey all night long!
http://publishme.se/1172563/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body


We gonna paaaaartey!




Blää, vad var nu detta?
Vi trodde att det var cider hela tiden men visade sig vara äckligt vin!



Nämen hallå, vad hittar man här om inte en flaska Piña Colada.
"BJUDER PÅ BILDEN"



Let`s taste it!



Älsklingen höll sig på den säkra sidan, ÖL! :)


Visste ni att



Öl också kan slå på ganska bra!




Why did i drink this!!!! WHY?



Skämt o sido, nu så var jag tvungen att fixa till mig innan vi skulle iväg. Resultatet blev



Såhär! :)



Såhär söta o glada var vi!



Var tvungen att ta på lita festkläder med!



Beautiful man<3



Kvällens look!





Så himla fin båt!



Havet var väldigt lungt och vackert på kvällen!



You light upp my world honey.



Fyfan vad jag älskar dig älskling. Jag är så stolt över att vara din fru!



Blåsigt värre! ;)



Här var det tomt, Hallåååå?





Skönt och stilla


Vi passade på att ta vara på den mysiga och kärleksfulla stunden.



Lite skämt och cider på detta, ja tack!




Lite full blev man på riktigt!


Men vi är ju inte färdiga än, mer pardey for the win!


haha lilla älskling så full du blivit! ^^



Disco, dock ganska dött dansgolv. Men det var ändå party och folket trillade in så småning om.



Min goa dring för 89 norska kr. Dyrt men helt klart värt det!


Älsklingens redbull vodka. Kostade samma som min men helt klart värt varenda krona!



Mumma!



07:55 dagen efter, älsklingen är däckad!


Jag tog en lång, varm & skön duch så man piggnade till!


Efter många om & men så lyckades jag sparka älsklingen ur sängen.


Min frukost, så god och onyttig!


Älsklingens frukost, te och en jäckla massa socker! så han piggnar till!




Egentligen såg det ut såhär!








På väg in i Norge

























När båten hade kommit fram och vi hade klivit av i Norge då var klockan ca 09:30,

Sentrum, det såg ganska roligt ut när det stavades så.



Love is in the Air.



We are in heaven. =) Beautiful.



Det vackra operahuset





Fler bilder kommer imorgon! :)


Zandra

Härligt!



PUBLICERAT: 2010-08-10, 22:58:20 | URL: http://zandraaak.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: