SKRIVET: 2010-08-16, kl 11:56:25 | PUBLICERAT I: Roligheter♥

God Morgon!

Ställde mig på vågen idag och min hemska vikt efter bröllopet och allt slutade på 81,5kg. Fattar ni att det är 7,5kg jag har gått upp på lite mer än en månad. Det är verkligen hemskt för en kroppsfixerad tjej. Men igår så bestämde jag mig för att vara nyttig så detta är min 2 nyttig dag idag. Jag har bestämt mig för att väga mig 1 gång i veckan och försöka att skriva upp det på bloggen. Jag ska väga mig varje måndag. Vi är sugna på en liten bebis till, så jag måste gå ner i vikt innan för jag vill inte hamna på 103kg denna gången också. Sist gick jag ju upp 32kg. Men då gick jag i skolan och var nästan aldrig ute och gick för det orkade jag absolut inte. Men gud så sugen jag är på att ha en litet syskon till min älskade Nova. Hon skulle bli så glad över att få ett syskon tror jag. Men detta är mest tanka som vi delat om att skaffa en till nu snart. Vi får väll se när det sker. Men nu ska jag först ta tag i vikten måste väga minst 74kg innan det sker. Sen börjar jag ju skolan nu på måndag och då kan jag inte bli gravid, hur skulle det se ut? Sitta där i klassrummet sen helt plötslig bara springa och spy. Det är väll inte riktigt trevligt precis, sen ska man ju orka med att vara i skolan också. Får väll se vad som hände nästa år. :)

Men men en sak i tagen, jag ska verkligen vara nyttig nu, jag är väldigt motiverad till detta. Har verkligen inte haft lust att tänka på vikten när jag jobbat så mycket som jag har. Men nu när skolan börjar blir det lättare. Men gud måste verkligen också bara tillägga att det har varit helt underbart att jobba i svalövs hemtjänst denna sommar och hoppas att det blir fler. Jag hade inte kunnat ha det bättre och arbetskamraterna har jag blivit bra vän med.

Idag är min lilla prinsessa inte riktigt kry, hon har fått en rejäl hosta och så känndes hon lite febrig imorse också. Men det är väll någon sorts förkyldning hon har åkt på. Hoppas verkligen att det blir bra snart. Så idag var jag tvungen att ta vård av sjukt barn. Hade verkligen inte velat skicka iväg henne till dagis. Får se hur hon mår imorgon och på onsdag. Hoppas att hon blir bättre snart!
Nä nu ska jag ta och göra lite frukost till mig. Nova ska få äta lite välling.


Kolla så mycket ögonfransförlängningen gör, jag har inget smink alls på mig här. Skit nöjd med resultatet.




Love fightermom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: