SKRIVET: 2010-04-13, kl 09:45:02 | PUBLICERAT I: Roligheter♥

Var med och tävla här! =)

Hoppas att ni haft en bra natt, för det har inte jag. Min älskade Nova har skrekigt hela natten och inte velat någonting. Jag bytade blöja, försökte ge henne välling och vatten. Men hon ville ingenting. Slutade med att jag masserade hennes mage, då somnade hon. Så förmodligen har hon haft lite magknip. Men det gick över som tur var!
Idag blev jag glad när jag loggade in på min hotmail. Ett företag ville ha ett samarbete med mig, vilket gynnar alla kära läsare som har barn eller väntar bebis. Det är ett klädes företag som heter  www.pingpongbarnklader.se.
Jag ska lägga upp tävlingen här idag så håll utkik på bloggen :)



Love fightermom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: