SKRIVET: 2010-04-24, kl 21:03:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Turkiet kanske?

Vi sitter här och disskuterar vart vi ska resa i September/oktober. Men vi är nästan överräns om Turkiet. Ska bli så skönt att komma iväg! Jag tror och hoppas att vi kan resa då, vi behöver komma utomlands. Jag tror att Nova skulle tycka att det var kul. Nä nu ska det börjas resa och roa oss. Har bestämt oss för att vänta med nästa barn tills slutet på 2011/2012. Tycker att det är helt lagom för vår familj, skulle aldrig orka med 2 Energi bomber. Nova är finast, bäst och jag kommer aldrig att älska någon mer än min familj. Men jag är inte redo än för barn nr 2. Jag måste jobba lite och vi måste roa oss med Nova och bara leva gött. Men famför allt höja min föräldra penning och jag vill ju jobba ganska länge. Nä nu ska det fan i mej jobbas. Startar min söndag med jobb i klippan 07:15 - 16:00. Efter det 16:00 - 21:30 i kvidinge. Lång dag men det är värt pengarnq så att vi kan leva i lyx. Vi kommer aldrig att bli stenrika, men vi kommer att kunna köpa saker vi vill ha. Jag ska jobba på bra så man kanske har jobb efter sommar med. Nä nu blir det sängen för denna mamman. Upp & jobba hela dagen imorgon som sagt!




Love fightermom


Emma Nilsson Johnsson

hej där är inget bra väder vid den tiden att resa dit.. ska man resa så sent. så antingen egypten,kanarieöarna..



PUBLICERAT: 2010-04-25, 10:30:00 | URL: http://emmanilssonjohnsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: