SKRIVET: 2010-04-14, kl 10:34:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Skulle jobbat men fick köra hem!

Idag så gick jag och min kära sambo upp tillsammans runt 05:30. Vi käkade lite gröt som älsklingen gjorde sen så tog jag upp lillan vid 06:00. Det var nämligen så att jag skulle på bredvidgång från 07:00-16:00. Det gick jätte bra på förrmiddagen och så. Tänkte att jag skulle ringa dagis för att ser hur lillan mådde då hon hade hög feber+hosta igår kväll. Hon hade blivit sämre så jag fick köra från jobbet och hämta henne vid 09:30. Men min lilla prinsessa kommer före allting. Om jag så skulle behöva gå arbetslös livet ut så kommer hon alltid i första hand! Men men jag får vara hemma med henne hela denna veckan så hon frisknar till. Nu har jag precis pratat med samordnaren och fick två nya tider nästa vecka :)




Love fightermom


Zandra

Då borde du nog inte ens jobbat om hon hade hög feber dagen innan,hade inte jag gjort :(

Vad e de för jobb nu? :)

Trivs du inte p ådom andra, eller du vill ha mer än ett?

Kram



PUBLICERAT: 2010-04-14, 21:49:30 | URL: http://zandraaak.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: