SKRIVET: 2010-04-04, kl 22:34:42 | PUBLICERAT I: Bröllops planer och tips ♥

Sitter här och längtar efter vår stora dag!

Satt och kollade på en bröllops blogg där dom redan gift sig och börjar att längta efter vår stora dag!
Vi är även under 100 dagar nu, nu är vi inne på 97dagar kvar. Tiden går mycket snabbare än vad man tror. Den 14 April ska jag in till min kära frisör som väntar med att ta ut sin ledighet tills dagen efter vår stora dag så att hon kan fixa till mitt hår, tusen tack! Jag vet inte riktigt hur jag vill ha håret, men är super sugen på att ha löshåret i och att ha det ner släppt. Men men vi får se vad man väljer! =)


birgitta Wangeskog

Hej



Hör gärna av dig till oss så diskuterar vi vidare.



Med hälsningar

Birgitta



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: