SKRIVET: 2010-04-11, kl 10:24:30 | PUBLICERAT I: Min viktnedgång

Mitt erkännande inför mig själv!

Jag måste erkänna för mig själv att jag har varit dum som har ätit onyttiga saker. Känner att jag måste få ett slut på mitt kvälls ätande och onyttigheterna måste BORT! Jag vägde 64,9kg för ett tags sedan som ni säkert har läst. Imorse hade jag gått upp till 77,1kg. Det måste verkligen ta ett slut med mina upp och nedgångar. Så därför ska jag skriva ett onsynligt kontrakt med mig själv, jag ska inte äta godis eller några andra onyttigheter innan bröllopet. Jag måste verkligen ner till 65kg NU. Så från och med idag så börjar jag mitt hälsosamma liv, vet om att jag har lätt att bryta mina löften men detta ska jag tusan hålla. JAG KLARAR DETTA! Det vet jag om. Jag är så peppad att jag var nere och tränade gym 09:20-10:00. Men eftersom jag har varit sjuk och onyttig så har jag förlorat all min ork och muskler, men nu är det slut med det. Jag ska börja träna mer så man håller sig pigg och frisk. Detta kanske verkar löjligt men jag skriver verkligen mitt kontrakt här på bloggen, måste verkligen göra detta för min egen skull och hälsa. Jag vet om att jag kan klara det i sommras gick jag ju ner 8 kg på 2 månader!
Let´s do this!


Idag slutar jag att äta godis och snabbmat, 11 april 2010

Idag ska jag förmodligen ha nått mitt mål på 65kg, 17 Juli 2010


Karin

hejsan hoppas du svarar på min fråga^^ du tränar på gym i klippan va^^? var ligger gymmen där igentligen:o

och vad kostar det att gå o gymma där:)? Jag behöver verkligen komma igång med något o gå ner i vikt ^^ men alla gym jag hittat hitils har varit för dyra för vad jag har in i månaden xD.. Kram , fresten vill du ej svaraa i bloggen kan du maila ju:) [email protected]


Anna

Lycka till och tro på dig själv så kommer de gå jätte bra=)


Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

De kommer gå jätte bra för dig! Håller tummarna! :)



Själv har jag gått ner 24kilo på 3månader ;P

//kram, Mia



PUBLICERAT: 2010-04-13, 13:20:29 | URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: