SKRIVET: 2010-04-02, kl 10:31:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jag vill göra något!

Min natt har varit hemsk, sånn rälig smärta i ryggen att jag inte kunde sova. Jag har frösigt samtidigt som jag var skit varm. Visse inte om jag ville frysa ner mig eller värma mig. Hemsk natt med andra ord!

Men imorse när jag vaknade så var jag jätte pigg och känner mig hyffsat frisk :)
Så idag vill jag komma ut ifrån lägenheten, ljungbyhed ja alla dessa små hålorna. Jag vill till stan. Så kom jag på ursäkten Nova behöver ju mer kläder. Så sa jag älskling vi måste åka och handla kläder idag till lillan. hehe
men han vill hem till mina föräldrar eftersom pappa och han ska baka snus, men då kör jag själv. Inga problem för mig inte, för jag ska ututututut! Så nu ska jag snugga till mig, är ju så himla sleden efter att man har varit sjuk. Fast jag sminkar mig alltid fast än jag är sjuk. menar man behöver ju inte vara ful fast man är sjuk!


ÖÖÖÖ, min sambo skrev ut denna bilden och satte upp på vår vägg. Då blev jag skitsur! Inte snyggt!



Love fightermom


A V A ✫ Z T A R

Hej gumman! Usch, krya på dig! Vad roligt med att shoppa kläder till Nova! Vi har shoppat massor till Alica den senaste veckan! Det är så kul! Vi har fått massa lägenhetserbjudanden nu & har tackat nej till lägenheten i Ljungbyhed. Vi kommer förmodligen flytta till Åstorp. D är så less på att köra långt varje dag så nu kommer han då bara ha 8 km till jobb. Sen när han ska börja plugga i Helsingborg i höst slipper han sitta i bilen 2 timmar varje dag. Kramis



PUBLICERAT: 2010-04-02, 11:32:38 | URL: http://avaztar.blogg.se/
Magggi

Awh.. Inte vara ledsen. Det kommer vara skitbra för oss. Vi kommer ju fortfarande vara vänner & umgås hoppas jag. Nära Familia :D Kramis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: