SKRIVET: 2010-04-18, kl 22:45:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jag är en riktig fightermom ska ni veta.

Imorse så stack vi och köpte bullar och körde bort till blomster affären. Där köpte jag några blommor till mamsingen som fyllde år idag. :) Det var jätte trevligt där ute mamma hade bakat en jätte god tårta. Så vi käkade en härlig frukost först, sen lät vi maten smälta ner och efter det blev det en super god frukt tårta! :) Min moster kom även på besök så vi satt och snackade. Tack så jätte mycket för en trevlig förmiddag. Sen vid 14:15 så bar det av hemåt där jag släppte av mina två älsklingar. Sen bar det av till jobbet. Det har varit en bra dag jobbade i hemtjänsten vilket jag gillar bäst. Jag är nyss hemkommen och ska gå och lägga mig nu för imorgon bär det av på bredvid gång på ett annat ställe. Imorgon jobbar jag 07:15-22:00. Sen i över morgon jobbar jag 14.00-22:00. Snacka om att jag har jobbat en del nu, fredag,lördag,söndag,måndag,tisdag.  Goa pengar det blir.




Nä nu säger jag puss & godnatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: