SKRIVET: 2010-04-29, kl 09:01:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ingen sovmorgon här inte

Imorse så låg jag och nannade så gott, plötsligt ringer hemtelefonen. Det var Helene min samordnare som frågade om jag kunde jobba 11-16, Ofcause i will! Så nu väntar det jobb idag, Fredag, Lördag och söndag. hoppas ju på en massa jobb nästa vecka också. Jag är ju som ni kanske har märkt en jobbnarkoman. I love to work. Tackar aldrig nä om det verkligen inte behövs. Hoppas på ett sommar vikariat på 75%. Hoppas kan man som sagt alltid göra. Nä nu ska jag äta lite frukost, sen klä mig varmt. Kan ju hända att man får matrundan ute och då är det cykla som gäller. Mindre kul i detta vädret men jag överlever. Får se lönelappen framför mig. hehe



Jag gör verkligen allt för att min vackra och älskade dotter ska ha det bra. Jag ska ge henne den bästa uppväxten man kan önska sig! Jag har skämt bort henne men det är väll så vi föräldrar är. Svaga för dem vi älskar mest på denna jorden. Skulle kunna offra mitt liv för henne. Hon är verkligen mitt allt! Tack gumman för att du blev min underbara dotter.

// moma loves you hun<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: