SKRIVET: 2010-04-15, kl 14:29:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Grattis Till jobbet Mormor! =)

Idag så kom min mormor hit med lite frukost bullar hon hade varit på arbetsintervju. Nova fick en chokladboll av sin gammelmormor och jag lovar hon hade värsta leendet när hon fick påsen från fiket. Kan hon vetat vad det innebar? Mormor bjöd mig på goda frukostbullar från fiket, tack mormor. Så bjöd jag henne på te och pålägg. Sen gick vi till posten där jag postade några inbjudningskort + hindersprövningen och vårt nya efternamn. Vi ska heta Persson, jag erbjöd älsklingen att vi kunde ta något helt annat men han ville heta Persson så det går väll bra. Men men sen efter att vi hade postat breven gick vi till parken så att nova kunde leka lite. Men jag tycker att hon mest var ute på vift. Det var en riktigt trevlig morgon må jag säga! Sen körde mormor hem. Men efter någon timmer ringde hon och sa att dom ringt från kvidinge och gett henne dett nya jobbet, så ett stort grattis till min mormor, är så glad för din skull. :) Jag har varit duktig idag för jag har städat halva lägenheten och satt upp en tvätt tid imorgon. :)



Här är min vackra mormor! :)


Love Fightermom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: