SKRIVET: 2010-04-05, kl 09:23:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Börjar känna mig frisk nu

Inatt så fick jag sova ordentligt och det var härligt. Jag känner att jag börjar komma på benen igen. Idag tänkte jag kanske åka till Citygross och handla välling till lillan, våtservetter och saker till min födelsedag. Jag ska bjuda våra föräldrar bara. Känner att jag inte orkar ha något stort eller jobbigt. Så ska bjuda på något litet och gott funderar lite på ostbricka och kanske några kakor. Men vi får se för vi blir ändå runt 11 personer eller något sånt. Till helgen skulle vi gått på bio men där går ju bara 2 filmer på hela dagen. Varför? Tror att det beror på att det har varit påsk kanske eller något sånt. Men får väll se om vi går på bio någon annan helg. Nu håller min snälla älskling på att diska och jag ska städa upp lite i vår smutsiga lägenhet. Egentligen är här inte så skitit eftersom vi stor städade i förrgår. =)

15 år


16år


17år


18år



Love fightermom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: